سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

روغن درخت چای از برگ های درخت کوچکی استخراج می شود که بومی کشور استرالیا است و بعنوان یک داروی سنتی محسوب می شود. از روغن درخت چای در معالجه بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود. علاوه بر این موارد، کاربردهای فراوان دیگری دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم. 17 دلیل شما در زندگی به خرید روغن درخت چای احتیاج دارید

 ، همچنین به عنوان روغن ضروری درخت چای ، با رایحه ای تند ، خاکی و خاصیت پاک کنندگی اثبات شده ، نه تنها یکی از محبوب ترین روغن های اساسی  است بلکه یکی از همه کاره ترین هاست! بومی استرالیا ، این استفاده از روغنهای اساسی برای مراقبت از پوست ، پاکسازی کلی و موارد دیگر محبوب است. خواه پوست و موی سالم تری داشته باشید و هم خانه ای تمیز و معطر بخواهید ،  یک ضروری مفید است.

 

 

 

در اطراف خانه

بوهای کپک زده و مشکی در کمین فضاهای تاریک قرار دارند. استفاده از پاک کننده ها و محلول های لباسشویی که با روغن درخت چای تزریق شده اند به دفع بوی بد کمک می کند و خانه شما را از بالا به پایین بوی تمیز و تازه می دهد.

اسانس دزد

 

 

 

نیازی به تهویه لباسشویی کثیف خود نیست. در عوض ، با افزودن 2-3 قطره روغن درخت چای به مواد شوینده مایع لباسشویی مورد علاقه خود ، آن را تازه کنید تا قدرت ضد بو بیشتری داشته باشد.

 

برای شادابی بیشتر ، چند قطره روغن درخت  چای را مستقیماً روی گلوله های خشک کن پشم بمالید تا رایحه ای طراوت به لباس ، ملحفه و حوله اضافه کند.

آیا نگران مواد شیمیایی مضر و مواد افزودنی خشن در پاک کننده های خانه خود هستید؟ سعی کنید با اضافه کردن 6 قطره روغن اساسی درخت چای ، 4 قطره روغن اساسی لیمو ، ½ فنجان سرکه و 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین به یک بطری اسپری شیشه ای خود را درست کنید و سپس آن را با آب پر کنید. برای ترکیب مواد تکان دهید. وویلا این یک تمیز کننده عالی و عالی برای همه چیز است ، از میزهای میز تا دستگیره های درب.

 

برای مقابله با آن لکه های سخت سینک و دوش ، اسکراب خود را با مخلوط کردن یک فنجان جوش شیرین ، ¼ فنجان صابون مایع و 10 قطره  درست کنید. برای مقابله با لکه ها ، یک دستمال شستشو یا برس اسکراب بگیرید و کار کنید! مخلوط را در یک شیشه ذخیره کنید.

 

با یک دستگاه شستشوی پارچه خانگی برای یک خواب آرام و راحت آماده شوید. فقط 10 قطره روغن درخت چای را به یک بطری اسپری شیشه ای 3 اونسی پر از آب اضافه کنید. برای داشتن رایحه ای روشن ، مستقیماً روی ملافه ها ، حوله ها و سایر مواد اسپری کنید. رویاهای شیرین!

 

با پماد حیوانات که با روغن آغشته شده است ، از دوستان خزدار خود مراقبت کنید.

 

اگر سگ رو به پایین تشک یوگای شما را به بوی ته قفس می دهد ، وقت آن است که با تمیزکاری خوب تمرین یوگا خود را تقویت کنید! 1 فنجان آب ، ¼ فنجان فندق جادوگر ، 10 قطره چای را مخلوط کنید

 

روغن درخت و 10 قطره روغن اسطوخودوس در یک بطری اسپری. بعد از هر جلسه حصیر خود را اسپری کنید تا رایحه تمیز و آرام آن حفظ شود.

 

پخش روغن درخت چای به شما کمک می کند تا محل تجمع مورد علاقه خود را تازه کرده و بوی آن را در تمام روز تند و دلپذیر نگه دارد. این یکی از روغن های متداول برای از بین بردن بوی مشک است. یکی از مخلوط های روغن محبوب ما را که با تزریق شده است ، مانند ، پخش کنید یا از ترکیب پخش کننده زیر استفاده کنید تا احساس کنید بدون اینکه خانه خود را ترک کنید ، به جنگل قدم گذاشته اید:

به مخلوط پخش کننده

 

 

 برای پوستی سالم و درخشان

روزهای فدای نرمی برای پوست تمیز تمام شد! با استفاده از محصولات تزریق شده روغن درخت چای می توانید همزمان پاکسازی و مرطوب کنید! در اینجا برخی از دلایلی که روغن Tea Tree یک ماده ضروری اضافی برای برنامه مراقبت از پوست شما است ، ذکر شده است.

 

به عنوان یک درمان طبیعی برای بوی بدن ، پس از دوش گرفتن دو قطره مستقیم به زیر بغل خود برای جلوگیری از بوی بدن از روغن Tea Tree به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی استفاده کنید. حتماً بعد از بیرون آمدن از دوش ، خصوصاً اگر فقط اصلاح کرده اید ، حدود 10 دقیقه صبر کنید تا منافذ پوست شما قبل از استفاده از روغن بسته شود.

 

ترکیبی از روغن های مرطوب کننده و کیفیت تسکین دهنده روغن درخت چای است ، برای پوستی که احساس لطافت و تغذیه می کند. سلام خوشگله!

روغن درخت چای ظاهر لکه ها را کاهش می دهد و به حفظ سلامت پوست کمک می کند. فقط 1-2 قطره به یک پنبه مالیده و مستقیماً روی صورت خود بمالید یا چند قطره به مرطوب کننده یا کرم صورت مورد علاقه Young Living خود اضافه کنید.

 

روغن درخت چای و همچنین روغن های اسطوخودوس ، کندر و سایر روغن ها برای تسکین سوزش های گاه به گاه پوست است.

برای کمک به حفظ ظاهر ناخن های سالم ، روغن درخت چای را روی ناخن ها و انگشتان پا بمالید. برای یک درمان اسپا در خانه ، پاها را در یک وان آب گرم با چند قطره روغن درخت چای خیس کنید.

 

روغن درخت چای را به دستورهای صابون خانگی خود اضافه کنید تا از خاصیت پاک کنندگی روغن بهره مند شوید.

 

برای موهایی با ظاهر سالم

اگر حفظ موهای سالم باعث خستگی در راه حل شما می شود ، جستجو به پایان رسیده است! در اینجا سه ??پیشنهاد برای حمایت از ظاهر موهای سالم آورده شده است.

چند بار در هفته 2-3 قطره روغن Tea Tree به شامپوی مورد علاقه خود اضافه کنید تا به حفظ سلامت پوست سر کمک کند.

این دستورالعمل برای شامپوی خشک DIY که با روغن درخت چای تزریق شده است ، بوها را از بین می برد و چربی را جذب می کند ، بنابراین می توانید آن دمش را برای یک روز دیگر تمدید کنید.

با مخلوط کردن 4 قطره روغن درخت چای با 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ، ماسک روغن ایجاد کنید. مخلوط را به موهای خود بمالید ، به آرامی شانه کنید و بگذارید تا یک ساعت بماند. سپس ، موهای خود را مثل همیشه بشویید و حالت دهید.

 

لینک منبع: دکاموند شیمی