سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر
وقتی صحبت از روغنهای اساسی می شود ، می خواهید شاخه شاخه شوید؟ روغن روغن چای را امتحان کنید!

روغن درخت چای چیست؟

روغن خالص درخت چای از طریق استخراج روغن از برگهای درخت چای ساخته می شود. برای اینکه گیاه چای معمولی که برای تهیه چای سیاه و سبز استفاده می کنیم اشتباه
گرفته نشود ، درخت چای مورد نظر ابتدا توسط ملوانان کشف شد. هنگامی که آنها در باتلاقی جنوب شرق استرالیا (کشور مادری آن) ساحل در 18 وارد هفتم قرن، این seadogs تشنه با استفاده از برگ درخت چای را به یک چای با عطر جوز است.
امروزه ، روغن اساسی چای برای انواع مختلفی از جمله ، مشکلات پوستی و شوره استفاده می شود. با این حال ، مانند بسیاری از داروهای گیاهی ، بیشتر این مزایای ادعا شده هنوز با شواهد علمی قوی پشتیبانی نمی شود.

مزایای روغن درخت چای چیست؟

روغن درخت چای بوی گیاهی کاملاً قوی دارد ، که برای همه مناسب نیست ، بنابراین به احتمال زیاد یکی از آن ها برای قرار دادن روغن سوز نیست. روغن درخت چای در طول تاریخ به دلایل زیادی مورد استفاده قرار گرفته است زیرا اعتقاد بر این است که دارای خواص ضد باکتری است.
در زیر کمی از محبوب ترین موارد استفاده از روغن درخت چای را بخوانید:

روغن درخت چای برای مو

ممکن است قبلاً در پشت محصولات شامپو و نرم کننده به روغن درخت چای برخورد کرده باشید ، اما آیا می دانید چرا؟ روغنهای اساسی اغلب به دلیل بوی مطبوع طبیعی ، تغییرات مثبتی که می توانند در موهای شما ایجاد کنند یا هر دو در محصولات مو مخلوط می شوند!
گفته می شود روغن درخت چای از رشد طبیعی مو پشتیبانی می کند و به افرادی که دچار شوره سر هستند کمک می کند. نحوه کار:
  • شوره سر: این حالت آزار دهنده و گاهی شرم آور ناشی از تجمع پوست خشک و پوسته پوسته ای پوست سر شما است که در صورت عدم رسیدگی می تواند از رشد کامل موهای شما جلوگیری کند - و پوسته های سفید نیز خیلی سرگرم کننده نیستند ! شامپو روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتری است ، که ممکن است به شما در مبارزه با هر چیزی که باعث تجمع پوست مرده در پوست سر شما می شود کمک کند.
  • رشد موی هیتی: بعضی اوقات رشد مو با تجمع شیمیایی محصولات مو و به طور کلی استفاده بیش از حد از محصولات مو با مشکل روبرو می شود که می تواند خطر شکستگی و ریزش بیش از حد مو را افزایش دهد. انتخاب روغن درخت چای طبیعی (رقیق شده) می تواند از تجمع پوست مرده و مواد شیمیایی در ساقه های مو جلوگیری کند ، که می تواند مو را آزاد کند و به رشد طبیعی آن کمک کند.
                                                                                             
دوز معمولاً توصیه شده: اگر می خواهید با شوره سر مقابله کنید ، شامپویی با روغن درخت چای 5? انتخاب کنید. اگر می خواهید برای کمک به حفظ سلامت مو درمان خود را با روغن اساسی انجام دهید ، روغن درخت چای را 1:10 با یک روغن حامل مانند روغن بادام رقیق کنید یا فقط چند قطره را در شامپو یا نرم کننده خود مخلوط کنید. 1
لطفا توجه داشته باشید: اگر شما از نظر ژنتیکی تمایل به ریزش مو ندارید ، ریزش مو در ارتباط با پیری یا درمان مانند شیمی درمانی است که اغلب منجر به ریزش مو می شود ، احتمالاً روغن درخت چای به ریزش مو کمک نمی کند. هرچند ممکن است به زیبایی و تمیز بودن پوست سر شما کمک کند!روغن درخت چای برای لکه ها
لکه ها به طور معمول وقتی پوست ما سبوم اضافی (روغن طبیعی پوست) تولید می کند که می تواند به پوست مرده بچسبد و لکه ایجاد کند ، ظاهر می شود. با این حال ، آنها می توانند به دلیل رشد باکتریها در پوست رشد کنند ، و از آنجا که روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتری است 2 ، می تواند به جلوگیری از این نوع لکه ها کمک کند. آزمایشات همچنین نشان داده است که استفاده از روغن درخت چای برای مقابله با لکه ها در مقایسه با استفاده از درمان های لکه دار معمولی مانند بنزوئیل پراکسید ، عوارض جانبی کمتری برای برخی افراد دارد. 3 و همیشه قبل از استفاده مستقیم روی پوست ، روغن Tea Tree را با یک روغن حامل مناسب رقیق کنید.
دوز معمولاً توصیه شده: بیشتر فرمول های پوستی حاوی 5? روغن درخت چای هستند. 4

عوارض جانبی روغن درخت چای

وقتی روغن درخت چای به این پوست زده می شود ، در صورت رقیق شدن صحیح با روغن حامل یا آب ، برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال ، می تواند باعث تورم ، تحریک ، خشکی ، خارش ، قرمزی و سوزش پوست شود. به همین دلیل است که شما همیشه باید تست پچ را انجام دهید.

لینک منبع: evernote.com