سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

 

چه به دلیل آسیب ، خشکی ، پوسته پوسته شدن ، وز شدن یا محو شدن باشد ، همه ما با مشکلات مو روبرو هستیم. تغییر فصول ، گرمای داخلی ، عناصر بیرونی و ابزار موهای داغ تنها برخی از مقصرانی هستند که می توانند باعث این تغییرات شوند. خوشبختانه ، نیازی نیست که به فروشگاه بروید یا محصول زیبایی دیگری به سبد خرید آمازون خود اضافه کنید: می توانید مستقیماً برای تهیه مواد روزمره به شربت خانه خود بروید و می توانید با ماسک موی DIY موهای خود را تمیز کنید.

 

در زیر ، ما بهترین 7 ماسک DIY را برای همه بزرگترین مشکلات موهای شما ، از پوست سر تحریک شده ، تا موهای کدر ، آسیب و خشکی ، گردآوری کرده ایم. موهای براق و درخشان فقط یک ماسک با شما فاصله دارند - و شما حتی مجبور نیستید از خانه خارج شوید.

 

ماسک عسل ، تخم مرغ و سرکه سیب

ماسک های مو

موضوع: موهای خشک اگر موهای شما کمی خشک شده است (این ماسک عسل ، تخم مرغ و سرکه سیب (ACV) را امتحان کنید. استفانی براون ، متخصص رنگ آمیزی در سالن IGK در شهر نیویورک می گوید ، این یک درمان آبرسان عالی است که بدون درخشندگی باعث درخشندگی و تغذیه می شود.

 

مواد لازم: 1 قاشق چایخوری عسل ، 1 تخم مرغ ، 1 قاشق غذاخوری ACV.

 

طرز تهیه: در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. بسته به طول موهای خود ، می توانید دستور غذا را دو برابر یا نصف کنید. بگذارید 30 تا 40 دقیقه قبل از شستشو بماند. این درمان تغذیه کننده بر روی انواع موها موثر است.

 

ماسک آووکادو ، تخم مرغ و روغن زیتون

موضوع: خسارت موهای شما می توانند از منابع مختلف آسیب ببینند: استفاده از وسایل حالت دهنده ، محیط (سلام ، آلودگی!) ، رنگ مو و موارد دیگر. خبر خوب: می توان آن را برطرف کرد.

 

زینگارینو ماسک روغن زیتون و آووکادو را توصیه می کند. او می گوید: "این محصول پر از اسیدهای چرب امگا 3 است و قدرت و درخشندگی نهایی را برای موهای شما فراهم می کند." همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند ، که مخصوصاً برای ساکنان شهر بسیار مفید است. جوئل وارن از The Salon Project نیز از طرفداران بزرگ ماسک های مبتنی بر آووکادو است ، زیرا "به جوانسازی و مرطوب کردن پوست سر کمک می کند."

 

مواد لازم: نصف آووکادو ، 1 تخم مرغ ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق غذاخوری عسل.

 

دستورالعمل: با نوک انگشتان خود را روی موهای خیس بمالید ، از پایین شروع کرده و به سمت بالا حرکت کنید. وارن پیشنهاد می کند که موهای خود را در نان پیچیده و با کلاه دوش بپوشانید. برای کمک به فعال شدن مواد ، موهای پوشیده از کلاه دوش خود را به مدت 10 دقیقه با سشوار خشک کنید. سپس بگذارید 20 دقیقه دیگر بماند و زیر دوش بشویید.

 

ماسک روغن نارگیل ، شکر و روغن ضروری

موضوع: پوسته ها. پل کوسینلو ، صاحب سبک مشهور و صاحب استودیو Cucinello NYC می گوید اگر دانه ها در هنگام کاهش دما روی پوست سر ظاهر می شوند ، ممکن است به این دلیل باشد که گرمای خانه شما بیشتر است و پوست شما را خشک می کند. پوست سر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. این درمان لایه بردار به حذف و کاهش پوسته ها کمک می کند و (جایزه!) به عنوان یک اسکراب عالی برای صورت عمل می کند.

 

مواد لازم: 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل خام تصفیه نشده ، 4 قاشق چای خوری شکر خام ، 5 قطره روغن نعناع ، 2 قطره روغن درخت چای.

 

طرز تهیه: در یک کاسه کوچک ، مواد را با هم مخلوط کنید. با استفاده از انگشتان دست یا برس رنگ مو ، مخلوط را مستقیماً روی دو قسمت اینچ موهای تمیز و مرطوب زیر دوش قرار دهید. هنگامی که به طور مساوی اعمال شد ، 1-3 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهای خود را بالا بکشید و بگذارید در طول دوش شما بماند.

 

کوسینلو می گوید ، قند موجود در این اسکراب DIY به اسید گلیکولیک تجزیه می شود که سلول های مرده پوست را حل می کند. روغن نارگیل سرشار از اسیدهای چرب است و دارای خواص ضد التهابی است ، روغن نعناع به گردش خون در پوست سر کمک می کند و روغن درخت چای ضد قارچ ، ضد میکروب و ضد باکتری است.

 

ماسک عسل ، ACV و روغن نارگیل

موضوع: کسل کننده براون می گوید مرطوب و سالم نگه داشتن موها همیشه ظاهر موهای شما را بهتر می کند. هنگامی که تارها شروع به درخشندگی می کنند ، از ماسک سرکه سیب برای افزایش درخشندگی استفاده کنید.

 

مواد لازم: قسمت مساوی عسل ارگانیک خام با سرکه سیب و روغن نارگیل.

 

دستورالعمل: مخلوط را روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید حداقل 20 دقیقه بماند ، سپس با شامپو بشویید. برای انواع مو عالی است و به قفل شدن رنگ نیز کمک می کند.

 

ماسک دارچین و روغن نارگیل

موضوع: موهایی که رشد نمی کنند. لیانا زینگارینو ، آرایشگر مو در سرج نورمانت در سالن جان فریدا در شهر نیویورک می گوید: ماسک دارچینی امتحان کنید-ادویه ضد میکروبی گردش خون را تحریک می کند و رشد و تقویت مو را تقویت می کند.

 

مواد لازم: قسمت مساوی دارچین و روغن نارگیل.

 

طرز تهیه: مواد را خوب با هم مخلوط کنید. ماسک را روی ریشه و قسمت خود بمالید و روی پوست سر خود ماساژ دهید. بگذارید 30 تا 45 دقیقه بماند و بشویید. سعی کنید این ماسک را حداقل هفته ای یکبار انجام دهید.

 

چای سبز و سرکه سیب را بشویید

موضوع: تحریک پوست سر. Sadah Saltzman ، آرایشگر مو در Salon AKS در شهر نیویورک می گوید ، در حالی که چای سبز دارای لیستی از مزایای سلامتی است ، شما می توانید خیس پوست سر را به این لیست اضافه کنید. این ماده قوی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ، باعث تحریک و تعادل مجدد پوست تحریک شده می شود. روغن نعناع مکمل کاملی است. دارای خواص ضد التهابی است و به تسکین و آبرسانی پوست سر خشک کمک می کند.

 

مواد لازم: 1 فنجان چای سبز ، 2 قطره روغن نعناع ، 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب.

 

دستورالعمل: خوب مخلوط کنید ، روی پوست سر ماساژ دهید و اجازه دهید حداقل پنج دقیقه قبل از شستشو بماند.

 

ماسک سفید تخم مرغ و لیمو

موضوع: گریس سالتزمن می گوید ، اگر مستعد چربی مو هستید ، ماسک تخم مرغ می تواند معجزه کند. فقط از سفیده استفاده کنید که دارای آنزیم های پروتئینی است که به حذف چربی اضافی کمک می کند.

 

مواد لازم: 1 سفیده تخم مرغ ، آب نصف لیمو.

 

دستورالعمل: موها را از ریشه تا انتها صاف کرده و به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت بمانید - طولانی تر بهتر است. با آب ولرم بشویید نه داغ!

 

لینک کوتاه: https://b2n.ir/x51715