سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

خرید روغن بادام شیرین، معمولا برای تغذیه پوست و مو استفاده می شود. روغن دانه ی بادام شیرین، جزء مهم بسیاری از محصولات زیبایی است. با این حال، می توان از آن برای آشپزی در خانه نیز استفاده کرد.  بادام شیرین از نوعی درخت بادام با گلهای سفید رنگ حاصل می شود که حاوی مواد شیمیایی سمی نیست. روغن بادام شیرین از دانه خشک آن استخراج می شود که حدودا 50 درصد این دانه حاوی روغن است.

 

ما قبلاً همه چیز درباره مزایای استفاده از روغن بادام برای پوست می دانیم: این مرطوب کننده است ، سوزش را تسکین می دهد ، از علائم کشش جلوگیری می کند و حتی ممکن است ظاهر حلقه های تیره را کاهش دهد. اما روغن بادام برای موها چطور؟ آیا می تواند مزایای مشابهی را برای پوست سر و تارهای ما ارائه دهد؟

 

روغن بادام در انواع فرمول های مراقبت از مو ظاهر می شود که آن را به عنوان یک ترکیب اصلی (بدون ذکر معجزه آسا) برجسته می کند. آیا این امکان وجود دارد که روغن بادام جدیدترین ماده جدید زیبایی باشد و جایگزین روغن نارگیل به عنوان استاندارد طلای خوشگل زیبایی و همه کاره شود؟

 

ما با متخصصان تماس گرفتیم تا همه چیز را در مورد روغن بادام بدانیم - این روغن برای مو و پوست سر ، چه افرادی برای آنها مناسب است و چگونه بیشترین مزایا را به دست آورند.

 

به جستجوی خود ادامه دهید تا بدانید چرا روغن بادام عنصر قهرمان جدید برای انواع موها است.

 

فواید روغن بادام برای مو

 

روغن بادام از بادام رسیده - معمولاً بادام شیرین - تولید می شود. روغن را با فشار دادن آجیل که روغن بادام تصفیه نشده تولید می کند یا با حرارت و مواد شیمیایی که روغن بادام تصفیه شده ایجاد می کند ، استخراج می کنید.

 

همانطور که پیداست ، روغن بادام در مراقبت از مو مدتی است که مورد توجه بوده است ، مدتها قبل از اینکه روغن موها یک لحظه شروع به تولید کنند. این به این دلیل است که روغن بادام تغذیه کننده و مرطوب کننده است بدون اینکه بسیار چرب باشد. Krupa Koestline ، شیمیدان لوازم آرایشی از مشاوران KKT می گوید: "روغن بادام به طرز باور نکردنی سرشار از مواد مغذی است اما از نظر بافتی سبک است." "سرشار از اسیدهای چرب امگا (اسیدهای اولئیک ، لینولئیک و پالمیتیک) ، ویتامین E (آنتی اکسیدان) ، و همچنین اسکالن ، پلی فنول ها ، ویتامین ها و مواد معدنی است."

 

روغن بادام نه تنها با انواع موها خوب کار می کند ، بلکه با سایر مواد مراقبت از مو نیز به خوبی کار می کند و تأثیر آنها را افزایش می دهد. کوست لاین توضیح می دهد: "روغن بادام اغلب به عنوان روغن حامل استفاده می شود زیرا نشان داده است که به افزایش نفوذپذیری سایر مواد کمک می کند." "این روغن با سایر روغنهای آبرسان و گیاهی به خوبی کار می کند. در واقع با مواد موثری که معمولاً در فرمول های مراقبت مو استفاده می شود واکنش منفی نشان نمی دهد."

 

به گفته کارشناسان ، روغن بادام:

 

موهای خشک و کسل کننده را آبرسانی می کند: اگر موهای شما درخشندگی خود را از دست داده است ، روغن بادام می تواند به بازیابی درخشندگی و قابلیت مدیریت در سطح پرنسس دیزنی کمک کند. کوستلاین تأیید می کند: "از آنجا که سرشار از اسیدهای چرب است ، موهای خشک را واقعا مرطوب می کند." آنی گونزالز ، M.D. ، متخصص پوست و مو با تأیید هیئت مدیره متخصص پوست در ریو خرید در میامی ، می گوید: "روغن بادام غلیظ و مغذی است و می تواند به مرطوب کردن موهای بیش از حد فرآوری شده و کدر کمک کند و موها را صاف و ابریشمی کند."

 

بافت مو را صاف می کند: با موهای بچه ای که دراز نمی کشند برخورد می کنید؟ سعی می کنید مدل موهای خود را در هوای مرطوب براق نگه دارید؟ روغن بادام برای آرامش بافت مویی ایده آل است. گونزالس می گوید: "هنگام استفاده از روغن بادام بعنوان یک درمان ترک ، ممکن است موهای وز شده و موهای آسیب دیده کاهش یابد."

 

تقویت مو: روغن بادام با تزریق رطوبت و مواد مغذی به موها از آسیب های معمول مانند برس زدن ، حالت دادن به مو و رنگ آمیزی محافظت می کند. کوست لاین توضیح می دهد: "موهای خوش حالت همیشه از شکستگی جلوگیری می کند." روغن بادام "به بهبود [مو] در برابر خشکی و شکنندگی کمک می کند."

 

کوست لاین توصیه می کند ، روغن بادام برای سلامت پوست بسیار عالی است ، مخصوصاً پوست سر ناراضی. گونزالز می افزاید: "روغن بادام همچنین ضد باکتری است و آن را به یک درمان عالی برای کسانی که از شوره ناشی از رشد بیش از حد مخمر رنج می برند تبدیل می کند."

 

رشد مو را تقویت می کند: وقتی روغن بادام به طور مستقیم روی پوست سر مالیده می شود ، موها را حجیم می کند و فولیکول های خفته مو را دوباره فعال می کند. گونزالس توضیح می دهد: "روغن بادام حاوی مقدار قابل توجهی از ویتامین B7 یا بیوتین است." بیوتین می تواند به ضخیم شدن و رشد موهای نازک کمک کند ، زیرا به رشد مجدد فولیکول و تولید کراتین کمک می کند. "

 

ملاحظات نوع مو

 

برخلاف روغن های شدیدتر و سنگین تر مانند آرگان یا روغن نارگیل ، روغن بادام یک روغن موی همه کاره است که با اکثر انواع مو - غلیظ ، ریز ، فرفری ، موج دار ، صاف و طبیعی ترکیب می شود. کوست لاین می گوید: "برای انواع مو بسیار مناسب است ، زیرا روغن بسیار سبک است."

 

گونزالز موافق است - بیشتر. او می گوید: "موهای وز و نامرتب بیشترین سود را از استفاده روغن بادام در بن بست ها خواهد برد." "موهای نازک ممکن است احساس سنگینی یا چربی داشته باشند."

 

آیا مطمئن نیستید که روغن بادام بر موهای نازک بافت شما غلبه می کند؟ فقط با یک یا دو قطره روی موهای بلند و انتهای موهای خود درست قبل از قصد شستن شروع کنید. اگر اثر بیش از حد چرب باشد ، مدت زیادی با آن گیر نخواهید داشت.

 

نحوه استفاده از روغن بادام برای مو

 

روغن بادام به عنوان یک ماده مرطوب کننده در محصولات بیشماری مو از جمله شامپو ، نرم کننده ، ماسک ، اسکراب پوست سر و محصولات حالت دهنده استفاده می شود.

 

از آنجا که روغن بادام بسیار مغذی و ارزان است-روغن بادام با کیفیت مناسب فقط 50 سنت در هر اونس قیمت دارد-استفاده از آن در درمان موهای DIY در خانه نیز بسیار عالی است. (ما در عرض یک دقیقه به آنها خواهیم رسید.)

 

روغن بادام به عنوان یک ماده مرطوب کننده در محصولات بیشماری مو از جمله شامپو ، نرم کننده ، ماسک ، اسکراب پوست سر و محصولات حالت دهنده استفاده می شود.

 

از آنجا که روغن بادام بسیار مغذی و ارزان است-روغن بادام با کیفیت مناسب فقط 50 سنت در هر اونس قیمت دارد-استفاده از آن در درمان موهای DIY در خانه نیز بسیار عالی است. (ما در عرض یک دقیقه به آنها خواهیم رسید.)

 

ممکن است وسوسه کننده باشد ماسک موی روغن بادام را بمالید و بگذارید ساعت ها در حال تماشای Netflix باشد ، اگر اجازه دهید روغن بادام بیش از چند دقیقه روی موهای شما بنشیند. میزان.

 

شب رسلان ، متخصص سلامت مو و تریکولوژیست معتبر HairClub می گوید: "من توصیه نمی کنم که برای مدت طولانی هیچ نوع روغنی را روی موها بگذارید ، زیرا باعث سفت شدن و پوشاندن کوتیکول های مو می شود." "بیش از حد هرگونه ماده خارجی روی موهای شما آن را از حالت طبیعی و براق خارج می کند. این نوع تجمع نه تنها می تواند باعث تیرگی شود بلکه باعث ایجاد گره می شود."

 

در اینجا چند روش برای بازی با روغن بادام در روال مراقبت از مو وجود دارد:

 

از آن به عنوان روغن مو استفاده کنید: به گفته ماریسکا نیکلسون ، بنیانگذار Olive + M و متخصص روغن های گیاهی ، روغن بادام می تواند در چند ثانیه به موها درخشندگی و قابلیت مدیریت را ببخشد. چند قطره روغن بادام را در کف دست خود قرار دهید ، آنها را به هم بمالید تا روغن به طور مساوی پخش شود ، سپس آنها را به طول موهای مرطوب خود بمالید "تا جلوه درخشندگی و صافی پرواز را داشته باشد."

 

آن را برای درمان پوسته پوسته شدن روی پوست سر بمالید: گونزالز می گوید: روغن بادام یک درمان طبیعی طبیعی و آرام بخش برای مشکلات التهابی پوست سر مانند پسوریازیس است. اگر پوست سر شما احساس خستگی و سوزش می کند ، سعی کنید روغن بادام را با مقداری روغن بابونه ضد التهاب مخلوط کرده و مخلوط را روی پوست سر خود بمالید. اگر شوره سر مشکل شماست ، به جای آن روغن لیمو را مخلوط کنید. بعد شامپو بزن

 

از رسلان برای ماساژ آرامش بخش پوست سر استفاده کنید: رسلان می گوید: "هیچ چیزی بر ماساژ شخصی پوست سر تأثیر نمی گذارد." او توصیه می کند که روغن بادام را به مدت چند دقیقه با ماساژور برقی روی پوست سر بمالید و سپس آن را زیر دوش بشویید.

 

برای درمان موهای زائد آن را با روغن زیتون ترکیب کنید: برای درمان موهای آسیب دیده یا شکننده که به دلیل حالت دادن ، رنگ آمیزی یا سفید شدن موها آسیب دیده اند ، سعی کنید مخلوط روغن بادام و روغن زیتون خانگی را برای "درخشندگی و نرمی بیشتر" از طریق موهای خود شانه کنید. "نیکلسون توصیه می کند. دستور زیر را دنبال کنید.

 

لینک منبع: دکاموند شیمی