سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

 

 

برای رفع موخوره از سرم استفاده کنید. اگر موهای شما خشک و زبر هستند، سرم یک راه موثر برای جلوگیری از موخوره است. بعد از دوش گرفتن مقداری از آن را صاف کنید، یا در صورتی که موهایتان در طول روز وز می‌شوند، آن را زمانی که موهایتان خشک هستند، استفاده کنید. 

برای درخشندگی بیشتر از روغن آرگان استفاده کنید. این روغن از درختی که در مراکش می روید به دست می آید. مشخص شده است که دارای خواص ترمیمی است که به موها کمک می کند صاف، قوی و سالم بمانند. به قدری سبک است که می توانید آن را به عنوان حالت دهنده به موهای خود بمالید. فقط کمی به موهایتان صاف کنید و روی انتهای آن تمرکز کنید، در حالی که موهایتان بعد از شامپو هنوز مرطوب است. 
  • نیازی به استفاده از روغن زیاد به ناحیه ریشه نیست، زیرا این قسمت از موهای شما به طور طبیعی سریعتر از بقیه موهای شما چرب می شود.

 

 

 

 

قبل از استفاده از ابزارهای سبک حرارتی، از یک محصول محافظ حرارت استفاده کنید. اگر قصد خشک کردن، صاف کردن یا فر کردن موها را دارید، همیشه باید از یک محصول محافظ حرارت استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که گرما موهای شما را نسوزد و آن‌ها را آسیب دیده و کدر نکند. به سادگی آن را روی قفل های خود بپاشید و بگذارید قبل از استفاده از ابزارهای گرم شده خشک شود.
موهایتان را باد کنید تا صاف شوند. استفاده از حرارت روی موهای شما می تواند جلوه ای نرم و ابریشمی ایجاد کند. از یک برس گرد برای برس کشیدن قسمت های کوچک مو استفاده کنید، از ریشه شروع شده و به آرامی تا نوک موها برس بزنید. هنگام برس کشیدن، سشوار را در قسمتی از مو قرار دهید. چندین بار تکرار کنید تا قسمت خشک شود، سپس به قسمت بعدی بروید. 
  • برس های گرد به صاف و صاف کردن موهای ریز و متوسط ??کمک می کند. برای موهای زبر، یک برس کمی خمیده به شما کمک می کند تا ظاهری که می خواهید داشته باشید در حالی که با خطوط طبیعی سرتان مطابقت دارد. 
  • استفاده از یک محصول محافظ حرارت کمک می کند موهای شما صاف و ابریشمی به نظر برسد.
  • هر روز موهای خود را باد نکنید، زیرا در نهایت خشک و شکننده می شوند. آن را برای موقعیت های خاص ذخیره کنید.

 

 

 

 

برای صاف کردن موهای خود از اتوی صاف استفاده کنید. اتوی صاف، کوتیکول‌های ساقه مو را صاف می‌کند و باعث می‌شود آنها صاف بخوابند. پس از خشک شدن موهایتان، موهایتان را شانه کنید تا مطمئن شوید که گره نخورده است. سپس یک اتو صاف کننده را گرم کنید و موهای خود را در قسمت های 1-2 اینچ (2.5-5.1 سانتی متر) صاف کنید. از رفتن بیش از یک بار به یک بخش خودداری کنید، زیرا این کار می تواند به موهای شما آسیب برساند. 
  • انجام این کار به صورت مکرر به موها آسیب می رساند، بنابراین آن را برای زمانی که می خواهید صاف ترین موی ممکن را دارید ذخیره کنید.
  • همچنین ممکن است بخواهید موهای خود را به صورت حرفه ای صاف کنید. به درمان های دائمی ارائه شده توسط سالن های منطقه خود نگاه کنید.

 

 

 

موهای خود را با اتو یا گرز فر کنید. اگر به جای پیچ‌های صاف، فرهای فنری را ترجیح می‌دهید، از اتو یا گرز استفاده کنید. 1/2 تا 3 در ( 1.3 تا 7.6 سانتی متر) موی خشک را دور اتو یا گرز دور از صورت خود بپیچید. بعد از 10-30 ثانیه موها را رها کرده و به قسمت بعدی بروید. این کار را تا زمانی که تمام موهایتان فر شود ادامه دهید. 
  • یک بشکه کوچک مانند 1 / 2-1 اینچ (1.3-2.5 سانتی متر) برای فرهای محکم و یک بشکه بزرگتر، مانند 2 اینچ (5.1 سانتی متر) برای فرهای بزرگتر انتخاب کنید.
  • اگر موهای شما به طور طبیعی مجعد است، می توانید با فر کردن موهای خود به دنبال الگوی طبیعی، فرها را مشخص کنید و موهای خود را صاف کنید.
  • برای اینکه یک روش بدون گرما برای تقویت فرهای خود داشته باشید، از کرم یا ژل تقویت کننده فر استفاده کنید. مقدار زیادی از محصول خود را روی موهای خود بمالید. سپس بخش‌های کوچکی از مو را در جهت فرهای طبیعی دور انگشت خود بپیچید.

 

 

 

موهای خود را به جای هر روز چند بار در هفته بشویید . برای اینکه موهای شما نرم و صاف بمانند، به حالت طبیعی سبوم نیاز دارند، روغنی که پوست سر تولید می کند تا موهای شما را قوی نگه دارد. اگر هر روز موهای خود را بشویید، این روغن مغذی را آبکشی کرده و موهایتان را به جای صاف و ابریشمی، خشک و درشت می‌کنید. 
  • روال شستشو را پیدا کنید که برای شما مناسب است. برخی از افراد این کار را 2 یا 3 بار در هفته انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر اگر موهایشان به خصوص چرب است، یک روز در میان شستشو می دهند.
  • اگر موهایتان در فاصله بین شستن چرب به نظر می رسد، شامپوی خشک را به ریشه ها بزنید. آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید، سپس موهای خود را به آرامی برس بزنید تا محصول پخش شود.

 

 

 

هنگام شستن و آبکشی موهایتان از آب سرد استفاده کنید. شاید شستن موهایتان با آب سرد سخت باشد، اما اگر موهایی ابریشمی و صاف می خواهید، آن را تا جایی که می توانید سرد کنید. آب سرد به ساقه مو کمک می کند تا صاف بماند، بنابراین وقتی خشک می شود ظاهری صاف و براق پیدا می کند. آب داغ اثر معکوس دارد و باعث ایجاد موخوره و خشکی موهای شما می شود.
از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید. سولفات ها در بسیاری از پاک کننده ها از جمله مواد شوینده ظرفشویی، مواد شوینده لباسشویی و غیره یافت می شوند. سولفات‌ها موثر هستند و چربی و چربی را از بین می‌برند، اما استفاده از این ماده روی موهای شما می‌تواند خیلی خشن باشد و باعث وز و آسیب به موهای شما شود. به دنبال شامپوی بدون سولفات باشید که موهای شما را بدون از بین بردن روغن های محافظ آن تمیز کند. 
یک نرم کننده مرطوب کننده را انتخاب کنید. نرم کننده با مرطوب نگه داشتن موها و بدون گره خوردن به موها کمک می کند صاف و ابریشمی شوند. به دنبال نرم‌کننده‌ای باشید که موهایتان را صاف نگه دارد، بدون اینکه آن را سنگین کند. نرم کننده بدون سیلیکون بهترین است، زیرا سیلیکون در موهای شما جمع می شود و باعث می شود بعد از مدتی کدر به نظر برسند. در عوض محصولی را انتخاب کنید که گلیسیرین در آن وجود دارد. 
موهای خیس را با یک شانه دندانه پهن باز کنید. شانه کردن آرام موها به جای برس زدن در حالی که خیس است از شکستن و آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. موها زمانی که خیس هستند شکننده هستند و استفاده از یک شانه دندانه پهن به شما این امکان را می دهد که بدون ایجاد مشکل آن را باز کنید. از نوک ها شروع کنید و برای بهترین نتیجه تا ریشه ها پیش بروید.


لینک کوتاه