سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

یکی از رایج ترین راهنماهایی که از ما خواسته می شود بنویسیم: "چگونه از شر چین و چروک خلاص شویم." قومیت ، جنسیت و نوع پوست شما مهم نیست ، اگر خوش شانس باشید ، چین و چروک می خورید. و بله ، منظور ما خوش شانس است: فراموش نکنید که پیری یک امتیاز است. این چین های کوچک در امتداد پیشانی و گوش چشم ما بخشی از تجربه انسان هستند و می توانند از اواسط دهه 20 ظاهر شوند.

 

چه چه بخواهید در زمینه پیشگیری شروع کنید یا به روال جدی تری برای صاف کردن چین و چروک های موجود نیاز دارید ، پاسخ می دهیم. در طول قسمت چهارم پادکست جدید ما ، علم زیبایی ، میشل لی ، سردبیر مسئول ، و جنی بیلی ، مدیر اجرایی زیبایی ، عمیقاً باعث ایجاد چین و چروک و دیگر موفقیت های علمی در درمان آنها می شود ، برای فرایند روند .

 

چین و چروک چیست؟

چین و چروک ها خطوط و چین هستند که به دلیل عوامل مختلفی در پوست شما ایجاد می شود ، از جمله سن (و سالهای تابش خورشید همراه با آن) بارزترین آنها است. هر چه پیرتر می شود ، پوست از خاصیت ارتجاعی و شکنندگی کمتری آب می شود. کاهش تولید روغن های طبیعی باعث خشک شدن پوست و کرک شدن پوست می شود. چربی در صورت شما نیز شروع به کاهش می کند ، باعث شل شدن پوست و افتتاح و ایجاد خطوط می شود.

 

چین و چروک ها به دو دسته مختلف دسته بندی می شوند: پویا و ایستا. چین و چروک های پویا وقتی حرکات تکرار صورت می کنند ، مانند لب زدن یا چشم زدن ، ایجاد می شود. اینها به دلیل عدم تغییر وضعیت شما محو می شوند. ملیسا لوین ، متخصص پوست در نیویورک توضیح می دهد: "من همیشه [چین و چروک های پویا] را با یک ورق کاغذ مقایسه می کنم." "اگر مرتباً کاغذ را بارها و بارها بچرخانم ، چین عمیق تر و عمیق تر شود و چین و چروک ایجاد شود." از طرف دیگر ، چین و چروک های استاتیک بدون توجه به حرکات عضلانی ، همیشه روی صورت شما باقی می ماند. آنها به دلیل عوامل خارجی ایجاد می شوند و بدتر می شوند (موارد دیگر بیشتر!). با افزایش سن ، چین و چروک های پویا تبدیل به چین و چروک های ساکن می شوند و خطوط ماندگار برای شما ایجاد می کنند.

 

چه عواملی باعث چین و چروک می شود؟

قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد ، سالها سیگار کشیدن و تعداد روزهای تولد در پشت شما که بیشترین دلایل ایجاد چین و چروک است. این عامل باعث نازک شدن اپیدرم می شود ، از بین رفتن توانایی ارتجاعی و شکنندگی پوست باعث می شود که باعث شود پوست پوست شود.

 

در حالی که نمی توانید مرور زمان را کنترل کنید ، اما بر اشعه ماورا بنفش و عادت های سیگار کشیدن کنترل شما را دارد. بدون ضد آفتاب ، قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش خورشید باعث تجربی بافت همبند (الیاف کلاژن و الاستین) می شود که در لایه های عمیق پوست قرار می گیرد. این شکستگی باعث افتادگی و چین و چروک زودرس پوست می شود. همچنین ، مطالعات نشان داده است که خطر ایجاد چین و چروک متوسط ??به شدت در کودکان سیگاری مادام العمر بیش از دو برابر در سایر افراد سیگاری است که مدت زمان کمتری سیگار کشیدند.

 

نتیجه نهایی: سیگار نکشید. و هر بار SPF بپوشید. تنها روز این ساده در سبک زندگی در صورت جلوگیری از پیری زودرس پوست معجزه خواهد کرد.

 

چین و چروک ها به طور معمول کجا ایجاد می شوند؟

در حالی که چین و چروک می تواند در هر نقطه از بدن شما ظاهر شود ، اما بیشترین نواحی صورت ، جایی که شما 42 عضو جداگانه دارید و - مبادا فراموش می کنید - اگر بتوانید در معرض آفتاب قرار دهید ، امکان پذیر است.

 

پاهای کلاغ

یک مطالعه نشان داد که 84 مورد از زنان به عنوان اولین علائم پیری کشف شده است که در صورت چشم خود را تبدیل کنید. دلیل: پوست اطراف چشم نازک ترین پوست بدن است. برای شروع به اندازه کافی کلاژن و الاستین در این ناحیه وجود ندارد ، اما اگر شروع به آسیب دیدگی در برابر آفتاب کنید ، یکی از اولین نقاط چین و چروک صورت است.

 

با این حال ، پا کلاغ همه بد نیست. بیش از هر چین و چروک دیگری ، پای کلاغ دور چشم رسا است و آنها را به یک ویژگی مهم تبدیل می کند. در طول قسمت ما ، جنی اشاره کرد که پای کلاغ به ویژه در حال حاضر ، در هنگام شیوع همه گیر ، از خاص ویژه ای که استفاده می شود ، زیرا همه ما ماسکی پوشیده ایم که نیمه پایین صورت را پوشانده است. هیچ کس نمی تواند لبخند یا اخم ما را ببیند ، چرا که چشمان ما فقط باعث انتقال احساسات به صورت ما می شود.

 

به فقط ، پای کلاغ خطوط بیان همراه با شادی است ، در حالی که دیگر خطوط ، مانند آنهایی که بین ابروها هستند ، با اخم همراه هستند. و احتمالاً به این دلیل که مردم نسبت به شخصی که خوشحال می شوند نظر شما را در صورت مثبت نشان دادن دهندگان ، مطالعه تصاویر سالنامه ، عکس های سر سیاسی و عکس های پروفایل قدمت نشان می دهد که کلاغ عمیق پیش بینی خوبی برای پایین آمدن میزان طلاق نیست ، پیروزی در انتخابات و میزان ثروتمندان فکر می کنم برای ترتیب دادن. لوین می گوید: "بعضی اوقات از چین و چروک ها صداقت را برجسته می کند." "و من فکر می کنم پای کلاغ ... بیان اصیل است."

 

لینک مطلب : https://is.gd/qnKeQX