سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

 

 

چین و چروک ها - یا از نظر فنی ، رتییدها - بخشی طبیعی از روند پیری هستند. همانطور که پوست توانایی ارتجاعی خود را از دست می دهد ، حرکات طبیعی مانند لبخند زدن ، اخم و چشمان معلوم می تواند باعث تجربی کلاژن در نواحی در حال حرکت شود. این تنها به چین خوردن پوستی می شود که با پیر شدن مترادف شده است. حتی ممکن است وزن کم شود یا توده بدن و خوابیده باشد در همان وضعیت بارها و بارها می تواند ظاهر این خطوط ظریف را تسریع کند. عوامل دیگر جمله قرار گرفتن در معرض آفتاب ، استعمال دخانیات و هیدراتاسیون نامناسب بدن می توانند در ایجاد چین ها ، برجستگی ها و چین ایجاد کنند که در سایر قسمت های بدن ایجاد می شوند.

اما امید از دست نمی رود. ساده در سبک زندگی همراه با محصولات پیشرفته مراقبت از پوست می تواند برای مبارزه با تشکیل چین و چروک و ایجاد جلوه ای نرم و لطیف از آنچه در گذشته داشته است. در اینجا 9 روش طبیعی برای مبارزه با چین و چروک با افزایش سن وجود دارد.

 

1. به پشت بخوابید

دکتر Goesel Anson ، جراح پلاستیک و خالق JuveRest ، آنچه را که هنگام خواب اتفاق می افتد توصیف می کند:

چین و چروک های خواب وقتی صورت صورت می گیرد که شب به شب روی بالش فشرده می شود و در نقاطی قابل پیش بینی است که بر اساس نقاط لنگر ثابت است که پوست را برای استخدام نگه می دارد ، ایجاد می شود. این چین و چروک ها باعث شکست پوست جوانتر از بین روند من می شود ، اما در نهایت با فشرده سازی مداوم و کاهش کشش پوست با افزایش سن ، دائمی می شود.

بهترین توصیه دکتر آنسون؟ به پشت بخوابید. این تماس صورت با بالش را به حداقل می رساند و از بروز چین و چروک های همراه با فشار و فشار می تواند کند یا حداقل کاهش می دهد.

 

2. Stevioside

Stevioside ترکیبی است که از گیاه استویا استخراج می شود و برای حداقل رساندن ایجاد چین و چروک جدید کار می کند. با استفاده از انقباضات غیرارادی عضلاتی که باعث می شود پوست زودرنگ شود ، چین و چروک ها به حداقل می رساند. استفاده از کرم حاوی استویوزید یک روش عالی برای مبارزه با چین و چروک در هر مکان است.

 

3. با ابریشم بخوابید

عامل دیگری که در روند ایجاد چین و چروک نقش دارد ، کشش است. هنگام خواب کاملاً ساکن نیستید. استفاده کنید ، اگر به پهلو بخابید ، صورت شما در حال مالیدن و کشیدن به بالش است در حالی که جاذبه و لباس شما روی سینه شما پایین می آید.

یک بالش ابریشمی باعث کاهش کشش در صورت می شود و یک گره ابریشمی باعث کاهش کشش در سینه می شود. هر دو می توانید به تأخیر انداختن چین و چروک های مرتبط با خواب کمک کنید.

 

4. ضد التهاب

در سطح سلولی ، چین و چروک ها با تجزیه کلاژن در پوست ایجاد می شود. ضعیف شدن پیوندهای کلاژن می تواند شما را به التهاب تبدیل کند که بتواند در لایه های قابل مشاهده پوست را توسعه دهد و رشد سریع چین و چروک را کند کند.

مواد طبیعی مانند کره درخت قلم ، ریشه شیرین بیان و آلوئه ضد التهاب طبیعی است که باعث کاهش بیش از حد الذکر می شود ، آنتی اکسیدان ها و مرطوب کننده های پوست مفید نیز باعث می شود. استفاده از محصولی که حاوی این ماده طبیعی است قادر به مبارزه با ایجاد چین و چروک کمک کند.

 

5. ماسک مس

جوشوا زایخنر ، متخصص پوست ، در مورد موضوع مبارزه با علائم پیری این حرف را زد:

مس قطعاً نقش مهمی را در حفظ سلامت پوست دارد. این ماده به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند کند ، که قدرت پوست را حفظ می کند و باعث تولید اسید هیالورونیک پوست می شود.

استفاده از ماسک تزریق شده توسط مس (چه ماسکی استفاده کنید و چه آن که شب استفاده کنید) می تواند به دلیل افزایش چین و چروک های مرتبط با پیشرفت زمان از بین بردن آن ، بیش از حد شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از کرم ماسک تزریق مس در شب این است که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای خوابیدن به پشت می شود که می تواند به مبارزه با ایجاد چین و چروک نیز کمک کند.

 

6. هیدراتاسیون

شما می توانید با نوشیدن آب فراوان پوست خود را از داخل به سلامت برسانید. همچنین می توانید با استفاده از محصولاتی که حاوی آبرسان های طبیعی هستند ، پوست خود را از خارج از مرطوب نگه دارید.

این آبرسان به طور طبیعی دقیقاً همان چیزی است که از اسمشان پیداست انجام دهند - آنها را به پوست رطوبت می بندند. هیدراتراتورها را با مرطوب کننده هایی که فقط برای مهار رطوبت کار می کنند اشتباه نکنند گرفت. لوسیونی را که حاوی هیدراتاتورهای طبیعی است استفاده کنید و سپس یک مرطوب کننده بزنید تا در آن مهر و موم شود.

 

7. مراقبه

مراقبت در صورت مقابله با قدرت و مبارزه با چین و چروک باشد. از مهمترین این تأثیر مهم این واقعیت است که مراقبت می کند به کاهش استرس کمک کند. استفاده کنید ، این کاهش استرس به شما کمک می کند تا ماهیچه های خود را شل کنید و به پوست زمان لازم برای بازگشت به وضعیت طبیعی خود را بدهید.

به عنوان مثال ، به تمام زمانی که هر روز را با لبخند زدن یا چشم زدن یا اخم نگاه کنید ، فکر کنید. آیا شما واقعاً عضلات صورت خود را را شل می کنید؟ احتمالا نه این را معناست که در بیشتر ساعات بیداری ، عضو در وضعیت قرار دارد که برای ایجاد چین و چروک کمک کند. شل شدن آن عضو از طریق مدیتیشن می تواند پوست شما را به حالت طبیعی برگرداند و در نهایت به حالت صاف بازگردد.

 

8. روشن ساز ها

روشن کننده های طبیعی مانند ویتامین C می تواند باعث کاهش رنگدانه ، لکه بینی ، لکه ها و ناهمواری رنگ پوست کمک کند. این روشن شدن پوست به شما کمک می کند تا ظاهر جوانتر پوست شما و پاک کردن آن از علائم پیری کند. برخی از سرم ها این ویتامین C را در روغن و آب به حالت تعلیق در آوریل که باعث افزایش هیدراتاسیون و کاهش آسیب رادیکال های آزاد UVB می شود.

 

9. غذاهای مناسب بخورید

رادیکال های آزاد ذکر شده در بخش قبلی مولکول های ناپایداری مانند آلاینده ها و سموم هستند که باعث می شوند پوست ما آسیب برساند. رادیکال ها بهتر است توسط آنتی اکسیدان مانند ویتامین های A ، C و E همراه با بتا کاروتن از بدن خارج شوند.

 

نکته خوب در مورد این آنتی اکسیدان ها این است که می توانید آنها را به راحتی در غذاهایی که می توانید بیاورید بیاورید. برخی از بهترین منابع آنتی اکسیدان ها عبارتند از:

 

کیوی

بلوبری

آلو خشک

اسفناج

لوبیا

کلم پیچ

کران بری

گردو

کنگر فرنگی

به طور کلی ، میوه ها و سبزیجات منابع مهمی از آنتی اکسیدان ها هستند ، اگر بتوانید غذاهای سالم را بخورید و به طور طبیعی با چروک ها مبارزه کنید

 

غذاهای سالم به عنوان درمان طبیعی چین و چروک

 

سایر درمان های چروک طبیعی

روش های درمانی ذکر شده در بالا راه های عالی برای مبارزه با چین و چروک بدون استفاده از راه حل های گران تر و تهاجمی مانند بوتاکس و جراحی های زیبایی وجود دارد. اگر برای برخی دیگر ، درست غذا خوردن ، خوابیدن به پشت ، آرامش و ترکیبات مختلف طبیعی کافی نیست.

در این موارد ، محصولاتی مانند SiO SkinPad اجازه می دهد تا حد زیادی به مقابله با چین و چروک های سرسختی بپردازند که از صاف شدن خودداری می شود. اکنون ، لازم نیست چین و چروک ها بخشی از اجتناب ناپذیر در پیر شدن باشد. با کمی تحقیق و برخی موارد عادت خوب است ، اگر در هر سنی برای مبارزه با چین و پوست پوست کار کنید و حتی خطوط و کلاغ های جمع شده با گذشت زمان را از بین ببرید.

لینک مطلب : yun.ir/noper4