سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

به گفته متخصصان پوست ، چگونه محصولات مراقبت از پوست را که برای پوست شما مناسب هستند انتخاب کنید

 

تا زمانی که سابقه زبان لاتین یا مدرک شیمی ندارید ، خواندن لیست مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست می تواند مانند خواندن یک زبان خارجی باشد. این زبان در واقع یک نام دارد - این نامگذاری بین المللی مواد آرایشی است. اگر به یاد کلاسهای علوم اولیه می افتید که در آن روش علمی را یاد گرفته اید ، کمی شبیه آن است. INCI برای کمک به ایجاد یک زبان استاندارد از نام مواد تشکیل دهنده برای استفاده در برچسب ها در سراسر جهان وجود دارد. متأسفانه ، این فوق العاده مصرف کننده نیست.

 

بعضی اوقات تولید کنندگان یک استخوان را به مصرف کننده روزمره می اندازند و نام پرطرفدار آن را در پرانتز در کنار نام علمی قرار می دهند ، مانند این: توکوفرول (ویتامین E). اما بدون آن کمی تردید ، لیست مواد تشکیل دهنده اغلب فقط به صورت رشته ای از کلمات ناآشنا و طولانی است که با کاما از هم جدا شده اند.

 

به جای کار کارآگاهی بر روی محصولات مراقبت از پوست ، بسیار ساده تر است که رای محبوبیت را دنبال کنید و به ویژه در عصر تأثیرپذیری از زیبایی ، محصولات با پیروی از فرقه را انتخاب کنید. اما این همیشه بهترین مسیر نیست. به همان سادگی که وجود دارد ، هیچ راه حل متناسبی برای مراقبت از پوست وجود ندارد. همانطور که جنیفر دیوید ، MD ، متخصص پوست متخصص پوست و زیبایی پوست ، توضیح می دهد: "آنچه برای بهترین دوست شما مفید است ممکن است برای شما مفید نباشد."

 

یک رویکرد فردی برای یافتن محصولات مناسب مراقبت از پوست با مواد مناسب برای پوست بسیار مهم است. این کمی بیشتر وقت می برد و بله ، شامل خواندن لیست مواد تشکیل دهنده است ، اما ارزشش را دارد.

 

خوشبختانه برای شما ، ما با متخصصین پوست صحبت کردیم تا کل روند کمی ترسناک باشد. با داشتن برخی از این اطلاعات در جیب پشت ، می توانید اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید و امیدوارم هنگام آزمایش محصولات جدید در آینده از بروز بلایای واکنشی جلوگیری کنید.

 

آیتم های مرتبط

نوع پوست خود را بشناسید

به گفته میشل گرین ، متخصص پوست آرایشی ، نوع پوست مهمترین عامل در تعیین اینکه بهترین محصولات مراقبت از پوست برای شما بهتر باشد چیست. دکتر گرین می گوید: "لزوما هیچ محصول بدی وجود ندارد ، اما بعضی اوقات افراد با انواع مختلف پوست از محصول اشتباهی برای نوع پوست خود استفاده می کنند."

 

شاید قبلاً حدس زده باشید ، اما کسانی که پوستی مستعد آکنه و حساس دارند ، باید با داشتن عناصر مختلف در محصولات مراقبت از پوست ، بیشترین احتیاط را داشته باشند. با توجه به انواع پوست های چرب موجود ، در اینجا شما برنده هستید: پوست چرب می تواند طیف وسیعی از مواد را کنترل کند که گاهی اوقات باعث شکستگی یا تحریک سایر انواع پوست می شود.

 

اینها موادی هستند که دکتر گرین برای انواع مختلف پوست پیشنهاد می کند:

 

برای پوست چرب: به دنبال محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید (اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک) ، بنزوئیل پراکسید و اسید هیالورونیک باشید. دکتر گرین می گوید: "این مواد در کنترل تولید بیش از حد سبوم موثر هستند در حالی که اسید هیالورونیک فقط در مناطق مورد نیاز بدن هیدراته می کند."

 

برای پوست خشک: بدنبال محصولات حاوی کره قلم و اسید لاکتیک باشید. دکتر گرین می گوید: "این مواد باعث آبرسانی و لایه برداری ملایم می شوند تا پوست خشک درخشان به نظر برسد."

 

برای پوست های حساس: بدنبال محصولات حاوی آلوئه ورا ، بلغور جو دوسر و کره درخت قلم بروید. دکتر گرین می گوید: "آنها مرطوب کننده های خوبی هستند و معمولاً هیچ کس را از بین نمی برند."

 

اگر 100 درصد مطمئن نیستید که چه نوع پوستی دارید ، برای تأیید ارزش سفر به متخصص پوست را دارد. هنگامی که نوع پوست خود را درک کردید ، می توانید با کمی دقت بیشتری محصولات خود را انتخاب کنید.

 

خرید اعتیاد به مواد مخدره را نکنید

دکتر دیوید می گوید: "بسته بندی و محبوبیت گاهی اوقات تله های ساده ای است که ما در آن گرفتار می شویم و نباید وزن و ارزش زیادی را برای آنچه برای پوست مفید انتخاب می کنیم نگه داریم." اگر می خواهید محصولی را بر اساس توصیه دوست یا تأثیرگذار خریداری کنید ، نباید فقط به خوب بودن پوست آنها توجه کنید بلکه در عوض با چه نوع پوستی سر و کار دارند. این به شما یک شاخص قابل اعتماد تر برای چگونگی عملکرد محصول برای شما می دهد.

مواد لازم برای جستجو

گلیسرین

 

دکتر دیوید این ماده را ستون فقرات محصولات مرطوب کننده می نامد.

 

سرامیدها و اسید هیالورونیک

 

هر دو ماده از عوامل مهم مرطوب کنندگی هستند که به طور طبیعی در پوست یافت می شوند. دکتر دیوید می گوید او اسید هیالورونیک را به شکل سرم ترجیح می دهد ، در حالی که بدنبال گلیسیرین و سرامید در لوسیون ها و کرم ها است.

 

اسید اسکوربیک L (ویتامین C)

 

ویتامین C ، به طور خاص فرم اسید اسکوربیک L ، یک آنتی اکسیدان است که برای معکوس کردن آسیب ناشی از اشعه ماورا بنفش و تحریک تولید کلاژن عمل می کند.

 

توکوفرول (ویتامین E)

 

ویتامین E خواص مشابه ویتامین C را ارائه می دهد و هنگامی که این دو به عنوان قدرتمند مراقبت از پوست ترکیب شوند ، بهترین عملکرد را دارد.

 

رتینول

 

رتینول یک ماده اصلی برای جستجوی محصولاتی برای برنامه های شبانه شما است. این ماده برای گردش سلول های پوست و تحریک کلاژن کار می کند.

 

نیاسین آمید (ویتامین B3)

 

این ماده برای کنترل روغن بسیار عالی است در حالی که پوست را آبرسانی می کند و رنگ پوست را از بین می برد.

 

آیتم های مرتبط

موادی که باید از آنها اجتناب کرد

عطر / عطر

 

رایحه های اضافه شده شیوع بالایی در ایجاد حساسیت پوستی و تحریک دارند و در صورت داشتن پوست حساس بسیار مهم است که از مصرف آنها خودداری کنید.

 

سولفاتها

 

سولفات ها مواد پاک کننده ای هستند که اغلب در شستشوی بدن و شامپو یافت می شوند. آنها مو و پوست را از روغن طبیعی آن می بندند و می توانند باعث تحریک شوند.

 

پارابن

 

پارابن ها معمولاً به عنوان یک ماده نگهدارنده شیمیایی در محصولات قرار می گیرند تا از رشد باکتری جلوگیری کنند. شناخته شده است که آنها همان چیزی هستند که دکتر دیوید و سایر متخصصان صنعت از آن به عنوان تقلید کننده استروژن یاد می کنند ، و با گذشت زمان با از بین بردن تعادل هورمونی می توانند اثر مضر داشته باشند. دکتر دیوید و دکتر گرین هردو هشدار می دهند که این مسئله به ویژه برای کودکان خردسال و در معرض خطر سرطان پستان مشکل ساز است.

 

انتشار دهنده های فرمالدئید و فرمالدئید

 

دیگر نادر است که فرمالدئید را در لیست مواد تشکیل دهنده مشاهده کنیم ، زیرا این ماده به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته شده است. اما دکتر دیوید توضیح می دهد که این ماده اغلب با مواد شیمیایی با نام های مختلف (کوآنتریوم 15 ، هیدانتوئین DMDM ??، اوره دیازولینژ ، اوره ایمیدازولیدین) جایگزین می شود که فرمالدئید را با گذشت زمان آزاد می کند و به عنوان مواد نگهدارنده عمل می کند. دکتر دیوید می گوید تأیید نشده است که آیا این مواد در این ظرفیت مضر هستند یا نه ، اما ارزش دارد به عنوان آلرژن های احتمالی بدنبال آنها بگردید.

 

در چند سال گذشته مورد علاقه های فرقه ای مانند St. Ives Apricot Scrub و کرم های متعدد ماریو بادسکو با دادخواست های مصرف کنندگان روبرو شده اند که واکنش های جانبی بسیار جدی را تجربه کرده اند. اگر برخی از این محصولات در کشوی لوازم آرایشی شما در خانه نشسته است ، نیازی به وحشت ندارید - این به این معنی نیست که برای همه مضر است. اما واکنش های جدی در مورد برخی از این مارک ها و محصولات محبوب مراقبت از پوست می تواند به شما یادآوری کند که فقط به این دلیل که چیزی محبوبیت کسب می کند ، به این معنی نیست که به دلایل درست محبوب است یا محصول مناسبی برای شماست.

 

 

لینک کوتاه: http://gg.gg/vg9gk