سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

1. روغن نارگیل

مواد سفت کننده داروهای خانگی سفت کننده پوست

روغن نارگیل یک آنتی اکسیدان قوی است که برای از بین بردن رادیکال های آزاد که می توانند به پوست شما آسیب برسانند ، کار می کند. علاوه بر این ، روغن نارگیل پوست شما را آبرسانی و مرطوب می کند که از افتادگی آن جلوگیری می کند.

برای استفاده از روغن نارگیل به عنوان یک درمان سفت کننده پوست ، با یک قاشق چای خوری روغن نارگیل شروع کنید و آن را به مدت پنج دقیقه قبل از خواب در پوست خود ماساژ دهید. ماساژ کمک می کند تا روغن نارگیل به عمق پوست شما فشار یابد ، جایی که می تواند بیشترین سود را داشته باشد. بگذارید روغن یک شب بماند تا باعث بهبود بیشتر شود.

 

2. ماسک تخم مرغ و سفید

عسل برای درمان سفت کننده پوست درمان های خانگی

سفید تخم مرغ غنی از آلبومین پروتئین است که در بازسازی سلولهای پوست ، بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و درخشش طبیعی کار می کند. عسل یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به از بین بردن سموم جمع شده با گذشت زمان در پوست کمک کند. با هم استفاده می شوند ، یک مشت قدرتمند دو یا دو را برای سفت شدن پوست فراهم می کنند.

1 سفید تخم مرغ را از زرده جدا کنید. سفیده را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و به صورت ، گردن یا سینه خود بمالید. بگذارید مخلوط به مدت 15 دقیقه روی آن باقی بماند. بعد از 15 دقیقه ماسک را با آب گرم بشویید و خشک کنید. برای بهترین نتیجه ، هفته ای یکبار از ماسک سفید تخم مرغ و عسل استفاده کنید.

 

3. روغن زیتون

روغن زیتون برای سفت کردن پوست درمان های خانگی

مانند بسیاری از مواد موجود در این لیست ، روغن زیتون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است. اما همچنین حاوی دوز ویتامین E سالم است که نه تنها پوست شما را سفت می کند بلکه از آن در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند.

بعد از دوش شب خود ، روغن زیتون را به صورت ، گردن و سینه ماساژ دهید. ماساژ مناطق را برای چند دقیقه ادامه دهید تا به روغن کمک کند تا به پوست شما نفوذ کند. از روغن زیتون می توان هر روز به جای لوسیون بدن استفاده کرد.

 

4. اسکراب قهوه

قهوه برای قهوه اسکراب درمان سفت کننده پوست

قهوه حاوی آنتی اکسیدان است که علائم پیری پوست را کند می کند. هنگامی که به عنوان اسکراب در ترکیب با مواد دیگر استفاده می شود ، قهوه پوست شما را لایه برداری و سفت می کند و در عین حال برای صاف کردن و از بین بردن رسوبات چربی کار می کند.

در یک کاسه ، مواد زیر را ترکیب کنید:

¼ فنجان قهوه

¼ فنجان شکر قهوه ای

½ قاشق چایخوری دارچین

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل (این را کمی گرم کنید تا مایع شود)

با استفاده از انگشتان و حرکات دایره ای کوچک ، صورت ، گردن و قفسه سینه خود را به مدت 3 دقیقه بمالید. مخلوط را با استفاده از آب گرم بشویید. برای بهترین نتیجه ، این اسکراب را هفته ای یک بار استفاده کنید.

 

5. فندق جادوگر

فندق جادوگر برای سفت شدن پوست

فندق جادوگری گیاهی است که فواید زیادی برای سلامتی فراهم می کند ، مهمترین آن کمک به سفت شدن و التیام پیری و آسیب دیدن پوست است.

فندق جادوگر معمولاً به عنوان قابض استفاده می شود ، جایی که برای کوچک شدن منافذ و سفت شدن پوست کار می کند. فندق جادوگر همچنین به کاهش تجزیه کلاژن و الاستین موجود در پوست کمک می کند.

شب قبل از خواب ، یا هر زمان که از قابض استفاده می کنید ، یک پنبه را با فندق خیس کنید و به صورت ، گردن و سینه خود بمالید. بگذارید فندق جادوگر به مدت پنج دقیقه خشک شود. بعد از خشک شدن پوست خود را آبکشی نکنید.

برای مزایای درمانی بیشتر ، دور دیگری از فندق جادوگر را در همان مناطق بمالید. فندق جادوگر به اندازه کافی ملایم است و می توان روزانه آن را به جای تونر حاوی الکل استفاده کرد.

 

6. خیساندن نمک اپسوم

نمک epsom روی یک سطح چوبی که از یک قاشق چوبی خارج می شود

نمک اپسوم (یا از نظر فنی ، سولفات منیزیم) مدت هاست که برای کاهش تورم در پا و مچ پا استفاده می شود ، اما می توان فرآیند مشابه را برای سایر قسمت های بدن شما نیز اعمال کرد.
نمک اپسوم آب اضافی بدن شما را می کشد و گردش خون را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی می شود.

2 فنجان نمک اپسوم را به یک حمام با آب گرم اضافه کنید و تا آنجا که ممکن است بدن را به مدت 15 تا 20 دقیقه خیس کنید. پس از آن لازم نیست بدن خود را بشویید. برای کسب نتیجه مطلوب ، هفته ای دو بار با نمک اپسوم خیس کنید.

 

لینک: http://gg.gg/p5h89