سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

ما معمولاً چیزی را که نزدیکترین به خودمان است ، برای آنچه برای بقای ما ضروری است ، مسلم می دانیم. نمونه آن آب ، آن طلای مایع است. آب در آبرسانی به بدن ما عالی است. بنابراین ، برای سلامت پوست ما ضروری است.

 

چرا آب برای پوست ما بسیار مهم است؟

طبق آکادمی پوست و دام شناسی اسپانیا ، 30? از پوست ما از آب تشکیل شده است ، بنابراین مصرف آب برای حفظ برجستگی و خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است. پوست کم آب الاستیک کمتری دارد. این بدان معناست که وقتی آنرا کشیدیم مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مکان اصلی خود بازگردیم.

 

بدن عمدتا از طریق کلیه ها به شکل ادرار و از طریق پوست به عنوان عرق آب خود را از دست می دهد. مقدار کافی آب در داخل بدن از کم آبی پوست جلوگیری می کند. بدون این دوز روزانه ، پوست ما قادر به انجام وظایف خود به عنوان یک مانع طبیعی نیست و صاف تر می شود. در خارج ، آب ما را تمیز می کند ، آرام می کند و ما را تازه می کند.

 

برای اینکه پوست ما از خاصیت آب چه در داخل و چه در خارج بهره مند شود ، باید مقدار کافی بنوشیم و از فرمول های مرطوب کننده ای که به داخل سلول های ما نفوذ می کنند استفاده کنیم. اگر این دو توصیه اساسی را دنبال کنیم ، پوست ما سالم و پر از زندگی به نظر می رسد.

 

 چه مقدار آب باید روزانه بنوشیم؟

سازمان بهداشت جهانی (WHO) مصرف بین 2 تا 3 لیتر یا بین 10 تا 15 لیوان آب در روز را توصیه می کند (1 لیوان آب معادل 200 میلی لیتر است). طبق داده های موسسه تحقیقات آب و بهداشت اسپانیا ، 20-30? از این مقدار از مواد غذایی جامد و 70-80? از طریق دریافت مستقیم آب حاصل می شود.

 

مقدار لازم آب در طول زندگی فرد یکسان نیست. بلکه با افزایش سن افزایش می یابد و با توجه به رژیم غذایی ، شرایط محیطی و سطح فعالیت بدنی ما از دیگر عوامل متفاوت است. با افزایش سن تمایل به کم آبی بیشتر می شود ، بنابراین باید بیشتر بنوشیم.

 

بنیاد قلب اسپانیا توصیه می کند که هنگام ورزش ، یک یا دو ساعت قبل از شروع به نوشیدن آب شروع کنیم ، قبل از تشنگی احساس نوشیدن کنیم ، هر 20 دقیقه یک بار استراحت کنیم و آب بنوشیم و در صورت نوشیدن نوشیدنی های حاوی نمک های معدنی. دما بالاتر از 25ºC است. با از دست دادن 1? کل آب بدن ، احساس تشنگی می کنیم. نشان داده شده است که کاهش 2 درصدی آب بدن باعث کاهش عملکرد و عملکرد ذهنی می شود. بنابراین تشنگی اولین نشانه کمبود آب بدن است.

 

با توجه به همه اینها ، ما می توانیم ببینیم که آب قدرت زیادی بر ما دارد: ما را آبرسانی می کند ، آرام می کند ، پاک می کند و به عملکرد صحیح بدن ما کمک می کند. بنابراین ، اگر می خواهیم احساس خوبی داشته باشیم و چهره ای سالم و کشدار داشته باشیم ، نباید اهمیت داشتن رطوبت مناسب را فراموش کنیم.

 

لینک کوتاه:  yun.ir/qkhv0d