سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز قرمز

نظر

 

چند سال پیش، آرایشگران و متخصصان زیبایی متوجه شدند که صابون می تواند به عنوان یک پرایمر موثر برای قرار دادن ابروها به شکل کشیده و در نهایت ظاهری کرکی استفاده شود. از این رو، ظهور نام ابروهای صابونی به وجود آمد.


به جای استفاده از محصولات معمولی ابرو، آرایشگران شروع به اپیلاسیون یک قرقره با یک نوار صابون کردند تا ابروها را شکل دهند و در جای خود قرار دهند. در واقع، صابون برای دستیابی به ابروهایی پر، کرکی و براشیده شده که یک ژل ابرو به تنهایی نمی تواند آن را کاملاً از بین ببرد، عالی است.

چرا مردم اینقدر به آرایش ابروهای صابونی علاقه دارند؟

برخلاف دوران ابروهای نازک مداد در دهه 90، در سال‌های اخیر دنیای زیبایی شاهد یک جنون در مورد زیبایی شناسی جذاب ابروهای پرپشت بوده است.

 و یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به این ظاهر استفاده از روش صابون ابرو است.

 علیرغم این واقعیت که روندها به طور اجتناب ناپذیری تغییر می کنند، ملانی به T&C می گوید که ترند ابروهای صابونی برای مدتی باقی مانده است: «ما می دانیم که ابروهای خوب چه تغییری در چهره دارند، و مردم ابروهای پر و پر را در آغوش می کشند.

پیدا کردن یک ابروی قابل توجه تر یک راه عالی برای دستیابی به ظاهری برجسته و جوان تر است.


مراحل رسیدن به ابروهای صابونی چیست؟

به گفته ملانی، چهار مرحله اصلی در روش ابرو صابونی وجود دارد:

  1. قرقره خود را با آب خیس کنید یا قرقره خود را با اسپری تنظیم کننده غبارآلود کنید. 
  2. زمانی که نوبت به مرطوب کردن اسپولی می‌رسد، همیشه می‌توانید در صورت نیاز اسپری و صابون بیشتری اضافه کنید.

 

  1. قرقره خیس خود را با مالیدن آن به جلو و عقب در ظرف صابون خود صابون بزنید تا موم مانندی روی برس خود ایجاد کنید.
  2. قرقره صابون شده را در انتهای ابروی خود قرار دهید و موها را به سمت بالا و زاویه دار برس بزنید (به این فکر کنید که قرقره خود را به سمت بالای گوش خود بگیرید).
  3.  به یاد داشته باشید که آرایش ابرو با صابون به معنای برس زدن موهای ابرو به طور مستقیم به سمت بالا نیست،
  4.  شما می خواهید کمی زاویه به موهای ابرو داشته باشید تا جلوه ای عالی داشته باشید.

 

  1. مرحله آخر اختیاری است، اما تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند: زیر ابروی کرکی خود را با مقداری کانسیلر خط بکشید تا قوس‌های بلند شده واقعاً برجسته شوند.

 

آیا استفاده از صابون برای حالت دادن به ابروهای شما اثرات منفی دارد؟

به طور کلی، نه. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که بسیاری از صابون‌های عمومی دارای سطوح مختلف PH هستند که می‌تواند باعث خشک شدن موهای ابرو شود. ملانی می‌گوید: «از آنجایی که از دست دادن رطوبت در نهایت منجر به عدم رشد مو می‌شود، می‌خواهید مطمئن شوید که از محصولاتی استفاده نمی‌کنید که به‌طور مداوم ابروهای شما را خشک می‌کنند و در دراز مدت باعث آسیب می‌شوند.» بنابراین،

شما می خواهید از صابون آبرسانی استفاده کنید که ابروهای شما را تغذیه می کند.

 در هر صورت، یا می‌توانید از ژل‌ها یا پومادها استفاده کنید، که می‌توانند جلوه ابروی صابونی را بدون نیاز به صابون به شما بدهند.

 

 

برای داشتن ابروهای صابونی از چه محصولات غیرصابونی می توانم استفاده کنم؟

به عنوان یکی از طرفداران ابروهای صابونی، من یک کاربر اختصاصی ابرو پسر براق هستم ،

که وقتی صحبت از موضوع ابرو به میان می‌آید، با گفتگو غریبه نیست. Boy Brow با چند ضربه زدن به یک قرقره کف شده در پوماد آبرسان

، فوراً یک قوس پردار با ظاهری طبیعی ایجاد می کند.

 این پوماد همچنین در چهار رنگ رنگی وجود دارد: بلوند، قهوه‌ای، مشکی و قهوه‌ای، همراه با سایه شفاف اگر شما ظاهری غیر رنگی را ترجیح می‌دهید.


ملاین همچنین چند پیشنهاد دارد: «محصول مورد علاقه مطلق من برای استفاده، Brow Heist by Brow Code است که شامل مواد فعال زیستی مانند هیالورونیک اسید، کره شی و پودر ریشه زردچوبه است.

 این بسیار مغذی و همچنین عملکرد بالا است و به شما کمک می کند تا ابروهای کرکی دیوانه کننده ای داشته باشید. Brow Heist همچنین به خوبی با Imitations Micro Pencil جفت می شود ، که من از آن برای پر کردن ابروها قبل از قرار دادن آنها در جای خود استفاده می کنم.


 

لینک کوتاه

https://b2n.ir/n07859